lunes, 25 de julio de 2011

En el meu cor.

I no sé que dir ni que escriure quan l'únic que vull és que les nostres ànimes corrin com dos rius paral.lels ... Tinc ganes de ser el causi que segueixi un camí semblant al teu. No m'importa el teu silenci, jo parlaré i diré només coses sinceres i més boniques que el silenci. Això comença a ser llarg per expressar que l'únic que vull és culminar tot el que sento per tu, veure els teus ulls i saber que quan dorms penses en mi. Potser és molt demanar, pot ser que sigui un boig, però és així i així m'agrada ...
Estic malalt d'amor per tu.

2 comentarios:

  1. Jose Mi,


    Nada que ver con esta entrada pero no ví donde más poner comentarios sobre el blog en general, pero la banda espera con ansia una entrada sobre Amy Winehouse, cualquier complemento sobre el club de los 27 y/o uso, abuso, o falta de uso de drogas es bienvenido también.

    Saludos,

    ResponderEliminar
  2. Oh, pues creo que la banda se quedará con las ganas... Hace tiempo que abandoné el negocio de hablar sobre desgracias ajenas...

    Saludos estimado 1/11

    ResponderEliminar